Normal person in weird environment~~

" Biar pelik di mata manusia, tapi cantik di mata Ilahi "

Wednesday, June 17, 2015

First Day Ramadhan

Salam,

Alhamdulillah, today is first day of ramadhan. Alhamdulillah masih diberi peluang, dipanjangkan umur untuk merasa hari pertama ramadhan tahun ni. Masih sihat untuk melakukan amal ibadah dan buat perkara perkara baik yang dapat extra pahala. Semoga aku diberikan umur yang panjang dan tubuh badan yang sihat untuk terus beramal. In Sya Allah.

Hari ni ditakdirkan aku habis paper final. Last final paper on first day ramadhan. Masya Allah, nikmat dia tak dapat nak digambarkan dengan kata kata. Perassan gembira tu extra. Seronok yang amat. Sekarang ni, tinggal viva je sebelum aku grad. Setel je viva, dah boleh grad dengan gembira.

Aku harap, time bulan puasa ni examiner akan always cool and give extra marks. tak dapat extra marks, tak pe, janji jangan hetam saya time viva. Seram pikir kalau dapat examiner jahat.

Till next post, Salam.