Normal person in weird environment~~

" Biar pelik di mata manusia, tapi cantik di mata Ilahi "

Sunday, November 18, 2012

Istanbul Aku Datang

Assalamualaikum kawan-kawan,

hari ni hari yang sangat ceria untuk saya. walaupun kerja saya memang banyak lagi tak siap, tapi biasalah. saya kan suka buat last minute. tak suka buat awal awal. HAHA

kerja yang saya tak siapkan lagi is assignment statistics, test strength, assignment measurement and lab report. saya baru nak start buat kejap lagi. bagus kan saya.

pagi tadi saya dah siapkan sikit lab report, lepas tu syud and iza menggoda saya dengan menjahit manik. saya tak suka all that stuff, tapi tadi tak tau kenapa interest pulak kan. dah menyebok gi jahit sekali dengan dorang. oh, buang masa lagi. HAHA

hasil tangan saya. dorang kata macam ribut taufan je jahitan tu. errrkkk =="
hasil tangan kedua. buruk jugak :(
and entah macam mana tiba-tiba keluar idea nak tengok ISTANBUL AKU DATANG. menyebabkan kami keluar la bertiga. oh yee, ini first time kami nak keluar bertiga. sebelum ni keluar dengan iza je. syud pulak keluar dengan syahmi je. so ni la first time nak keluar bertiga. hoyeehhh, happy loncat jambatan. HAHA


and lastly meet my girlfriends and boyfriends;

si mok mok penguin.
si dek dek syud
si driver kembar. hehe

sekian sahaja.
wassalam :)