Normal person in weird environment~~

" Biar pelik di mata manusia, tapi cantik di mata Ilahi "

Tuesday, November 20, 2012

happy birthday NOVEMBERIAN

Assalamualaikum,

Hari ni birthday adik gua. So disini, gua nak ucapkan selamat hari lahir kepada adik gua. gua harap lu adik akan baca post di sini. happy birthday :)

tu adik gua. lu orang jangan tanya kenapa adik gua nampak lagi matang dari gua or lu orang jangan tanya kenapa adik gua lagi besar dari gua. sensetip tahu. bhaha.

oh yee, semalam gua tido awal. pukul 9 lagi gua dah tido. sampai pagi ni gua tido. ni pon gua baru bangun. heishh, nak menyesal tak guna dah. tapi rasa macam, alahai. kenapa la gua tido semalam. errr, rasa macam buang masa lak gua online.

so wa chow lu. wa nak buat assignment yang berlambak tuuu.

salam XOXO,
haziqah :)